Opublikowano 12 listopada, 2024

Szanowni Słuchacze, Rodzice Słuchaczy i Kandydaci!

  1. Wiemy, jak ważne są dla Was sprawy związane ze szkołą. Aby ułatwić nasz wspólny kontakt, przygotowaliśmy krótki poradnik, co zrobić w pilnych sprawach. Telefony odbieramy od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-20:00.

    Jeśli nie odbierzemy za pierwszym razem – nie obawiaj się! Oddzwonimy 🙂 Jeśli chcesz mieć pewność, że próba kontaktu nie zaginie w codziennym natłoku, wyślij SMS z krótkim opisem problemu. Skontaktujemy się, gdy tylko będziemy mogli.
  2. Dla wielu osób rozmowy telefoniczne są stresujące. Jeśli jesteś jedną z nich, nie musisz dzwonić – wyślij SMS, odpiszemy i wszystko ustalimy. Jeśli potrzebujesz zaświadczenia, faktury lub karty informacyjnej, przyjdź na dyżur lub w godzinach zajęć. Takie dokumenty wydajemy od ręki, a w najgorszym wypadku trzeba będzie poczekać 5-10 minut. Jedyny warunek, by otrzymać taki dokument, to bycie rozliczonym ze szkołą.
  3. Obecnie dostępne są trzy opcje płatności:
    • przelew na telefon BLIK: 884 031 488
    • przelew na numer konta szkoły: 80 8517 0007 0021 0276 2548 0001
    • płatność gotówką w sekretariacie w godzinach pracy szkoły.

Pamiętaj, by w tytule podać IMIĘ i NAZWISKO! W szkole jesteśmy w poniedziałki od 16:00 do 18:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Oczywiście, jesteśmy również dostępni w godzinach zajęć – sprawdź na planie lekcji, o której zaczynamy 🙂 W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu.